Zmiany w życiu

Chciałabym móc powiedzieć, że wszystko jest tak, jak miało być. Że nie zmieniło się nic, albo że jedyna zmiana to miejsce zamieszkania. Niestety los nie lubi planów, a co za tym idzie przytrafiają się nam rzeczy, które nie powinny. A przynajmniej nie powinny w tym czasie, bo trudno żeby każdy żył wiecznie. Na pewne wydarzenia nie jest się gotowym, co zostało mi ostatnio udowodnione w sposób dosyć dotkliwy. Myślałam, że po przeprowadzce do Nashville będę wysyłać Rodzicom zdjęcia, opowiadać jak tu fajnie, podsyłać Tacie odkrytą muzykę. Wyszło jak wyszło i teraz w pewnym sensie Tata towarzyszy mi w moim poznawaniu. A przynajmniej wierzę, że Jego energia  otacza nas dookoła i że podoba mu się to, co widzi.

A nasze życie toczy się dalej. Pomimo wcześniejszego niż zaplanowany wyjazdu z Finlandii, jakoś daliśmy radę ze spakowaniem, sprzedaniem i przewiezieniem naszego mienia z Finlandii do Polski (głównie dzięki Mężowi). Spakowaliśmy 3 duże walizki, 3 małe walizki i 3 plecaki i wyruszyliśmy za Wielką Wodę rozpocząć nowy etap życia. Dziś jest drugi dzień naszego pobytu i jak na razie nie jest źle. Widziałam niewiele, choć z drugiej strony całkiem sporo jak na niezmotoryzowaną trójkę w wielkim kraju. Powoli odkrywamy nasze nowe miasto, wyszukujemy dobre restauracje, odkrywamy tajemnice Nashville i przede wszystkim upewniamy się, że bez samochodu nic tu nie zdziałamy.

Odkryliśmy ciekawą formę przemieszczania się po mieście. Po wyprawie autobusowej do Walmarta i godzinnym czekaniu na taksówkę, Mąż uruchomił Lyft. Jeśli macie możliwość skorzystać z czegoś podobnego, warto. Kilka „ruchów” w aplikacji i po chwili jechaliśmy z centrum do domu. Bez dzwonienia, proszenia się, wysłuchiwania, że godzina szczytu i że dużo zamówień. Samochód podjechał, pan był przesympatyczny i bez problemów zabrał nas tam, gdzie chcieliśmy. Jak się chce, to można. Warto czasem poznać alternatywy dla taksówki, zwłaszcza jeśli się nie zna miasta, nie ma samochodu i ma bardzo zmęczoną i marudną pięciolatkę przy sobie.

A tutaj kilka zdjęć z dzisiejszego wypadu do miasta. Jest zdecydowanie inne niż te, w których do tej pory mieszkaliśmy, ale to akurat jest dobre 🙂